کد خبر: ۱۶۴۱۹
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد:

کسب مقام اول کشوری توسط روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل 

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری در بین روابط عمومی استانهای کشور خبر داد.
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

 
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مرتضی قبادی در مصاحبه‌ای به ارزشیابی روابط عمومی‌های ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: طبق نظام ارزشیابی عملکرد روابط عمومی ادارات استانی توسط سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سه ماهه اول ۱۴۰۳، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل موفق به کسب رتبه اول کشوری شد و در جایگاه برتر کشوری قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اولویت تمرکز بر عملیات کشوری در فعالیت‌ها و ارتباط مستمر با خبرگزاری‌ها و صدا و سیما اشاره کرد و افزود: استان اردبیل در اجرای عملیات‌های مهم کشوری اعم از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، زندگی با آیه ها، ماه رمضان، مواسات و همدلی، کارآفرینی به همت گروه‌های جهادی با محوریت روحانیون، خادم جمهور، شهدای خدمت و چله خدمت فعالیت‌های شاخص و اثربخش انجام داده است.

قبادی افزود: در ایام انتخابات با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح،  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تبیین و روشنگری در فضای مجازی پرداخته و عملکرد این اداره کل را در رابطه با انتخابات را منعکس می‌کند.

وی گفت: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ارزشیابی عملکرد اعم از انعکاس اخبار، گزارش و ارتباط با خبرگزاری‌ها و مرکز در بین ۳۱ استان کشور رتبه اول را کسب کرد.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار